Ny sele på ingång

Beställt en sele till Cherie :) av en kvinna som heter Madde och som själv har bichoner och föder upp, hon måttade Cherie i oktober när vi träffades på utställning och nu var den klar, så nu väntar jag på att den ska komma, så kul :D Längtar !!

Lillgumman har varit med sin mormor (min mamma) hela dagen, för ja var o hadde avslutning på studierna och sen och shoppade julklappar med Malin Jonsson :) Nu är det bara 1kvar :) lillsyrran, hopplöst att hitta nått. Men de dyker väl upp :P

Imorgon är det äntligen dags för klippning :) Vet inte riktigt vad jag ska göra, men de hittar väl jag och frissan på imorn :P Längtar nästan till jul. För en gångs skull :P haha. ska be mamma fixa julskinkan ja köpt :P

Bilder kommer på selen när den kommit hem :) Måste iväg och leta lite lampskärmar imorn också :P coh fötter till dem också, sen blire väl lite stök och bök här hemma. :)

Blinka lilla stärna där....

Kommentarer
Postat av: Julia

Lite bilder på hunden tack ;)

2010-12-14 @ 19:21:30
URL: http://spjulia.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0