Torsdag

Idag har man jobbat då,
Har varit en riktig pissvecka. dåligt väder, dåligt humör.. Ja..
Höll på svimma eller nått i måndags när ja var på strandbo o jobbade, hade ett tryck på 142/108 och normal puls. allt var skit konstigt. först mådde ja toppen, hade ätit fika på jobbet o allt o andra sekunden vänder jaa på huvudet för att kolla genom korridoren o ser helt plötsligt sjtärnor. Satte mig ner en stund sen kom mina kära arbetskompisar helene o diane, helene följde mig till vilo rummet. Men utanför där så minns ja mest bara att ja sa att jag inte kunde stå o helt plötsligt satt ja på en stol med massa folk från 1an där o sen låg ja i vilorummet o fick näringsdryck som smakade milkshake o äcklig sur saft.. Herregud vad ja skämdes och skämms.!
den dagen började också med att jag inte hade nån stans att vara för att jag var tydligen dubbelbokad och inte uppskriven nånstans. Pissleds var ja när ja gick hem kan ja säga.

På tisdagen var det dags för jobb igen, mådde bra. gick på jobbet, allt var bra. hyfsad dag. väl hemma så bestämmer sig hunden för att sluta vara rumsren och kissar på VARDAGSRUMSMATTAN!!!! Fy vad arg jag blev. Hon hade nästan nyss varit ute o kissat.

Onsdagen, karln åkte på böter, som om man inte har nog med ekonomiska problem just nu. De är ju på gränsen att man klarar sig och jag TOTAL vägrar gå på soc.
Vi hade varit förlovade i 3år då, kunde inte göra nått tillsammans eftersom ja jobbade kvällen. Det skulle vara valpkurs igentligen men den blev flyttad till nästa vecka eftersom det är påsklov nu. Skulle igentligen varit upp till uppfödaren och hämtat en sax som jag beställt, men de glömde ja så nu blir de på lördag istället.
Hörde om en liten pojke som blev biten av en rottwieller, jäkla hundägare som skaffar hund som dom inte kan "tillfredställa behoven" på. Sånna människor ska inte ha hund, de är alltid ägarens fel hur hunden beter sig. alltid.
kolla länken http://nlt.se/startsidan/vara/1.783889-hund-overfoll-femarig-pojke

torsdagen, JAG GLÖMDE MATLÅDAN! Tog en banan på jobbet, tur att man jobbade kortpass iallfall. åt när jag kom hem. Sen så verkar det som om det är dags för lillan att börja löpa, hon far o slickar sig mellan benen hela tiden o är alldeles svullen där. Får hålla lite extra koll på henne, så de inte är nått annat fuffens på G..

Och nu är det bestämt att jag ska på klippkurs den 27arpil nere i gävle. Så spännande, kommer bli super skoj.l
Nu sitter jag och funderar på om jag har råd att anmäla cherie och mig till utställningarna i maj, de ska vara betalt den 20april o de kommer sammanlagt kosta mig 650kr. Inte så dyrt men tanke på att det är 3utställningar, 2st inoff och 1 st off. Men måste ju ha pengar för att göra de också så får väl se om ja hittar nån som kan skita pengar åt mig tills ja får lön :P

Hare bra nu ska jag gå ut med lillan innan det blir för sent.

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0