uffa, aj, oj

 Har suttiit och ringt sjukgymnasten hela jäkla morron, när ja väl kom fram så skulle dom återkomma med en tid. -Återkomma, sa ja. hon i telefonen: Ja vi återkommer när de finns en tid över hos den sjukgymnasten.
Herregud tänkte ja då får man ju aldrig komma. De är väl bara att hoppas att jag fortfarande lever den dagen dom ringer. Jag har så ont i höger sida. Uffa, aj o oj. De känns som om hela ryggraden ska spricka när man lägger sig på rygg, och det gör svin ont när jag rör höger armen pga av att de gör ont vid nyckelbene. O svanken, ja du den har gått i pension och vill inte arbeta nå mer.  Det är nog sant som dom säger, man blir som dom man umgås med. De jag menar är ju inte mina underbara kompisar, jag syftar på att jag kanske är med gamlingarna för mycket. Jag är 19 ÅR! snart 20. OCH jag känner mig som 86! Man ska fan inte ha ont i kroppen på de här viset i min ålder. Men men , de blir väl som de blir. Har ju haft ont i kroppen sen ja var 14 så.. gått till sjukgymnasten i omgångar. Ville igentligen inte ringa, för i min värld så blir jag bra snart utan att gå till sjukgymnasten. Conny höll på bli galen på mig att jag aldrig ringer så jag fick ju så lov att kliva upp skit tidigt och ringa då, jätte roligt ! HAHA! Ännu roligare var väl att tanten sa att dom skulle återkomma! Herregud.
Näe nu ska jag gå o lägga mig igen , Bye


Kommentarer
Postat av: Julia

Du skulle behöva ryggmassage av mig! :D

2009-09-22 @ 22:24:36
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0