ORK

Ja, idag har jag haft världens spurt av ork. Jag har städat hela sovrummet och vardagsrummet, tvättat och rensat kläder. Herregud ! kan ju börja undra vad som är fel på mig. Men men , de såg ut som ett bombnedslag så de tog hela dagen att städa. Ojoj. Sen så fick jag bort 2st påsar med kläder. Så nu får mina kläder plats i skåpet. Var på Coop konsum o köpte en vit korg jätte söt var den som jag stoppa in i klädskåpet och fyllde med strumpor. Måste bara säga att jag tror jag och gubben har strump nojja, HUR många som helst. Men de är bra att ha :P
Sen så har jag stoppat alla papper i en pärm som jag har gjort ordning och reda i. Så nu känns de som man vet vart man har de mesta. De bästa med städningen, förutom att det blev rent och fint var att jag hitta min trippeltång som jag trodde jag hade glömt hos nån . Haha. Tror inte de blir nå jobba den här veckan. Skönt att vara lite ledig, de har ja gjort mig förkänt av tycker ja. Stavade jag förkänt rätt nu ? aja, skit samma. Snart scrubs på tv. YESYES! Imorn fyller världens bästa Tova år så då ska man dit o ge present. :)
Måste ut o fota nått. MEN JAG VET INTE VAD!!

Sov gott, dröm sött, DRÖM om alla SMÅkryp du mött

Kommentarer
Postat av: Tova

Ska ja få paket? :D

2009-09-23 @ 00:09:46
URL: http://phetaste.blogg.se/
Postat av: Julia

"förtjänt" ;)



Puss sötnos! <3

2009-09-23 @ 14:53:04
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0