jobbig start på veckan

Idag var jag på nått som arbetsförmedlingen hittat på som kallas aktivator KL 9 på morgon.
Sen så for jag till gamla vårdskolan som ligger bredvid sjukhuset, där är komvux nu. Så jag skulle till komvux på vad dom hade ringt och sagt till mig ett möte. När jag kom dit så satt jag i receptionen och vänta på att nån skulle komma o hämta mig, och det var inte bara mig dom kom o hämta. ALLA vi som satt i receptionen skulle på detta möte. Vi var så få som hade sökt så dom ville inte starta kurserna samtidigt, så kurserna ska gå på 50% och man ska träffas varannan vecka en halv dag och om ska hålla på till nästa åR på vårterminen. Jag som trodde jag skulle kunna läsa dom samtidigt och vara klar innan jul!!!
Tydligen så fick jag veta att jag har börjat på KOMVUX!!! Och att jag måste skaffa en jäkla bok som jag inte hittar rätt ISBN nr på . :( Suck . Men men blir nog bra det här. Lite minus bara att jag inte fick gå bägge samtidigt.
Sen så får man ju se vad som händer och sker. Jag trodde det skulle gå snabbt inne på komvux men det tog lite mer än 2h. Ojoj... Men men , nu vill gubben att vi ska åka på "blåis" - Blå Kiosken in the city och käka. MUMS! Hoppas han bjur den här gången :P Haha . Men men ska väl ta o knatra iväg så de blir nåe mat i magen.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också äta på blåis! Vi borde ha klassfest där :P

2009-09-21 @ 17:41:44
URL: http://selfrejection.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0