Wiiie YeaH!!

Den här dagen har varit toppen! Helt toppen underbar!
Dagen började med att mamma bjöd på lunch. Sen efter det så for jag till birsta och gick runt med malin och kolla lite, sen blev det snabb fika på charm, aldrig mer. Måste vare gårdagens wienerbröd. Snuskigt.
Sen bar det av till lilla Sörberge där vi kollade lite på simpsons o surrade på sen kom Carina med anton som jag skulle passa under kvällen. :) Gubben for o skruva med bilen och jag var med anton. Ringde och boka en visning på en HSB lägenhet som ja skulle få se imorn :) Men.... jag ringde även timrå bo och fick veta att jag ska flytta in på SÖRBERGEVÄGEN 23 den 1 DECEMBER !!!!!! WIIIEE!!!
Sen så ska ni få veta en liten grej, Jag ska skaffa en liten fluffig vit bomullsvovve!!! Den ska jag hämta i samma veva som vi flyttar !! Jag hoppas iaf att gubben flyttar med.
Kul för mig iaf WIIIIE

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt :) Då vill jag komma och klappa på vovven.

2009-10-28 @ 20:13:23
URL: http://selfrejection.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0