onsdag dådå

Hm, jadu idag har de inte hänt mycket. Har bara slöa och tråkat.
Vr på birsta igår med Malin och tog en snabbfika, har aldrig sett malin surpla kaffe så fort, vi brukar kunna sitta i timmar annars och hon sitter och surplar i sig kaffet och verkligen njuter, men igår var det ont om tid, vi träffades inte förän kvart i 7 där så de blev en snabbfika.. Haha.

Imorn ska ja på komvux o läsa matte B, ja hoppas att dom ringer och vill att jag ska jobba så ja kan sjukskriva mig eller nått. Ja vill inte. Men ja känner att jag verkligen måste gå den här kursen, varför vet ja inte. Kanske kan vara bra att ha.. har ju inte planerat nå speciellt men men.. Ja ska fasen klara det den här gången men ja känner att de är ont om tid.. Ska ju ha läst klart den 18december eller nått sånt. Uvva , stressad. Tycker inte om matte..
De är så tråkigt.

Just nu sitter jag bara och softar och snusar. Längtar tills på fredag, ska kolla på lägenhet då !! wiie. Hatar när man känner att man verkligen vill nå och så går inte det då blir ja nästan vansinig. Hoppas att den är perfekt eller iaf skaplig, den vi titta på igår var ju de värsta som jag har varit med om blä.. Läs föregående blogginlägg så förstår du vad ja pratar om...

Ska till sandra imorn och hjälpa henne med bakning och så.. Hon har fyllt år så de blir maskerad på Fredag.
Undrar vad man ska klä ut sig till. Får se vad det blir. För så om ja ska dricka annars går ja väl dit och är där nån timma o sällskapar och åker hem sen.. Börjar ju tryta i plånboken nu också, har ju köpt nya vinterdäck för 3000spänn den här månaden, uva.

Saknar brudarna från skolan , våran klass var så härlig. Saknar väl grabbarna lite, men umgicks inte så mycket med dom men dom var ju trevliga iaf. så längesen man gick på blå kiosken o åt me dom.. Eller satt och snacka om vad man gjort i helgen när man igentligen skulle ha klassråd på måndagmorron. Den tiden är ju förbi. De känns så tråkigt. Fotar nästan aldrig nu för tiden o när ja väl känner att ja verkligen måste fota då har ja inte kameran med mig, typiskt...
Aja börjar närma sig läggdags. Men vi hörs. Glöm inte följa uppdateringarna om lägenhets sökandet m.m

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag saknar också många från klassen men jag saknar inte killarna ett dugg. Man hade ju ingen direkt kontakt med dem! Jag saknar bara Malte och Svanthe av killarna från foto. ;)

2009-10-22 @ 17:15:24
URL: http://spjulia.blogspot.com

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0