OH! !! ! :)

Igår var jag hos sjukgymnasten , drog till höftjävelen. Sen bar det av till härnta med Sandra och Conny. Besökte en kennel som heter Gizmo´s kennel där dom föder upp Bichon Frisé. :)
Jag kontaktade uppfödaren för någon vecka sen. Har länge funderat på att skaffa hund men jag är ju allergisk..
Jag kom ialla fall på för ett tag sen att familjen hade en bekant som hade en bichon frisé som jag inte blev allergisk mot. Så ja börja läsa lite om dem på nätet och det stod att dom var allergivänliga. Men iaf. Jag åkte o besökte kenneln igår och då hade dom 20 hundar hemma varav 7 var valpar och låg inne i ett sovrum, jag var där ca 3½ timme! Jag reagerade inte det minsta. Så nu har jag börjat fundera på att ev. tinga en sådan liten bomullstuss. Vill ju så gärna men de är ju ett stort ansvar. Så de måste tänkas på. Uppfödaren på Gizmo´s kennel i härnösand hade iaf 3 av 7 valpar kvar som man kunde få tinga :) Så det var 2honor och en hane. Det blir nog en liten prinsessa för min del om jag skaffar en liten hund. :) Så nu går jag alltså i hund tankar och allt kretsar just nu om att skaffa hund eller inte.
Jag tycker det skulle vara bra att skaffa hund nu eftersom jag har så mycket tid för att ha en valp.

Jag jobbar föresten bara helgen den här veckan så det är underbart. Håller på att kolla runt efter en billig bra lägenhet också, men de måste vara minst en 2a !
Aja, nu ska ja ta o dra ner till Karla ska se House på tv4 med henne och surra massa skit. :P

Men om det blir en hund så kommer jag att ha en liten voffsing i slutet på november :D JIPPIE!

Kommentarer
Postat av: Tova

Huvva vikken sötis :) hoppas du hittar någon lägenhet :)

2009-10-14 @ 20:46:09
URL: http://phetaste.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0