Kan inte helgen komma snart?

Varit på arbetsförmedlingen idag, fy! Hadde ingen bil heller, så allt var bara skit. Gick och yra runt som bara den, hadde inga hemnycklar heller. Och varken mamma eller Conny svarade på telefonen. Så ja ringde Karla och avboka fikan på birsta. Sen gixk de ett tag så ringde Malin :) Hon kom från stan o hämta upp mig, sen for vi o yra runt o kolla lite på skor. Sen blev de till att köpa hårfärg och en parfym :). Vi gick på ikea och kolla på soffan som malin ska ha i sin lägenhet. Hon flyttar imorn.. Sen fick gubben komma o hämta mig på birsta eftersom de inte verkade som att de gick nå bussar till Sörberge idag . :( De blev ganska sent. Tiden bara flöt iväg och jag som skulle göra så mycket idag. Hmm, typiskt. Aja.
Har fått 6 arbetspass inbokade än så länge den här månaden så de blir iaf lite pengar nästa månad..

Nu sitter jag och nyser som bara den , är lite allergisk mot nått de bara rinner ur ögonen. Helt slut känner ja mig.
Imorn ska jag iaf plocka upp Majja o tvinga henne söka körkortstillstånd. Haha. Hon har redan börjat med teorin och de går verkligen undan för henne, hon är så duktig. Lillgumman.

Träffade Sandra ( Inte W) på birsta, har inte träffat henne på aslänge. Hejjade på henne o hon sa hej tillbaka sen vare inge mer.. De gick en stund o sen kolla hon på mig igen och först då fatta hon att de va ja. Saknar henne! 
Herregud vad jag börjar känna mig gammal.

Ska hoppa in i duschen nu, kankse färgar håret imorn. 

BLIR UTGÅNG!!! WOHOO PARTY !!!

Ring om du ska ut :P !!  

Kommentarer
Postat av: Majja

Vad du är go!

2009-10-02 @ 12:23:40
URL: http://mariakex.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0