Hallå-Vin

Jaha, idag är de Halloween. vet inte vad som händer idag. Kanske blir en sväng ut ikväll. Kanske inte. vem vet...
Har jobbat och slitit i veckan så känner mig alldeles dyngtrött idag.
Imorse fick gubben frukost på sängen av mig sen så plocka jag ner kläderna som hängt på tork. Sen klippte jag honom. Och nu ska vi snart fara på birsta och spana.  Är ute efter en avskärmningsvägg, en hylla som man kan ha korgar på i badrummet. och en hatthylla, men ja hitta ingen snygg... Hm..
Ja. har iaf skaffat hundkoppel, halsband, bur, säng, madrass till buren, matskålar m.m så nu behöver jag i stort sett bara få hem lillan.
Är det någon som har ett namn förslag till vad hunden kan heta?
Ett kort namn, och inte nå jäkla fiffi eller berta för de kan inte en hund heta.
Jag har ju några förslag själv men de står ju still i huvudet. Ge mig förslag.

aja, nu ska ja åka på birsta med gubbsing. Finns på mobben ! BYE BYE

Vad ska jag heta ?

Kommentarer
Postat av: Emmelie Åslin

hejsan! :) tack för tipset verkligen om affären där, jag tror jag hört talas om den innan men det hade jag glömt bort innan jag tog mig tiden att kika :) Ska dit och se nånting!



Du jag tänkte fråga om en sak, har du kvar de där bidlerna som vi tog? Jag kom på att jag glömde komma bort och hämta dem haha. Du kanske kan skicka skivan med bilderna jag ännu inte fått till min hemadress? :)



Jag bor på Indalsvägen 66, 86040 Indal



Massa kramar!

2009-11-03 @ 22:42:39
Postat av: Julia

Måste hunden ha nån speciell bokstav med i namnet?

2009-11-04 @ 16:25:43
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Julia

Sessan, Siri, Sussi, Selma, Nina, Ines, Iris, Smilla.



Haha hunden ser ut som en Lotta. :)

2009-11-04 @ 19:25:17
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Lola

Molly

2009-11-07 @ 01:57:34

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0