Ännu en vecka

Ja, då har lovet varit och det har gått två dagar av den här veckan. Imorn är vi ledig men det är så mycket som behöver göras klart inför projektredovisningen på torsdag. Hittils har veckan varit tuff, det har varit mycket att tänka på. Jag får inte glömma nånting. Klockan är 22:43 jag borde igentligen lägga mig men det är svin kallt i sovrummet, 15,4*C FY  ! Gubben får ta o fixa det annars så lägger inte jag mig där !
Börjar med portfolioarbetet till veckan, det ska bli så kul, jag verkligen längtar. Jag har så mycket idéer och jag vet precis hur jag vill ha upplägget tro ja ! :) Det är bara lite små rekvisita som saknas för att jag ska kunna genomföra vissa av mina planerade bilder :D
Imorn ska jag troligtvis/förhoppningsvis träffa Emmelie och köpa jackor av henne, grymt snygga ! En till mig och en till gubben. YEAH!
Börjar dra ihop sig mot slutet av terminen nu och det känns verkligen, hemskt ! Nationella prov, slut prov, redovisningar och massa annat. Men vad ska jag göra sen då efter skolan ? Jag vill ju så jätte gärna fota men jag tror inte att det kommer funka, jag vill ju kunna tjäna en slant på det jag gör. Även om det kommer in en slant här o var när jag fotar så skulle det inte täcka hyra m.m man måste nog ligga i till 110 %. Jaja, har iaf funderat på att gå nån slags maskinförarutbildning, tro det eller ej ... Det verkar vara så roligt. Jag vill också kunna. :) Sen fundera jag lite grann på att gå en distanskurs på teckenspråk med inriktining på döv blinda. Men men vi får se vad det blir och åt vilket håll vägen bär. Jag vill iaf flytta hemifrån riktigt. Jag vill ha mitt eget kök, kunna tapetsera som jag vill och ha det perfekt. Känns som om jag skulle behöva det för att få lite lugn i mitt inre.. Men men nu äre SCRUBS på tv. Älskar verkligen Dr. Cox spydigehter. Haha . House vcar också på tv idag kanon.. Nästa bra program är på torsdag. :P då blire Medium :)

Kommentarer
Postat av: lolis

jag tror på dig!

sluta aldrig önska , sluta aldrig drömma.Det är aldrig försent det är aldrig för tidigt. Tro på dig själv det är du värd!!!

2009-03-19 @ 23:49:47

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0