Torsdag.

Har haft engelska prov idag, gick inte så bra kändes det som.
Skönt att allt snart är slut. Efter 12år i skolan är det äntligen dags att snart slippa läxor!! WOHO!
Gubben min kom precis hem, han var hos alex o satt på ljugarbänken o surra tro ja.
Han var så söt idag som skjutsa mig till skolan fast det var mitt eget fel att jag försov mig.. Helt slut i kroppen.
Men snart är det helg och då blir det 12timmars pass när det gäller sömnen. Gud så skönt.
Nej, nu längtar jag efter att krypa ner under täcket för jag fryser så hemskt. Det kommer ju en dag imorn också...
NÄr ska dom börja sända Navy CIS på kvällen igen? Just nu går det ju mitt i natta o ja måste ju bara se de!!



SOV gott, dröm SÖTT, dröm om alla småkryp du MÖTT

Kommentarer
Postat av: Agda 92

Vill egentligen inte tillbaka dit, men efter alla utbildningar är jag garanterad en fast anställning där, då har jag ju lite mer att säga till om. På de flesta arbeten är det ju 6mån prov anställning, jag går utbildning/praktik i 20 veckor sen ska jag ha fast ;) så jag härdar nog istället haha. Ja! en sup, du och jag, det låter kanoners de! :D

2009-01-16 @ 18:19:02
URL: http://epb.blogg.se/

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0