3år tillsammans

Idag, torsdag har jag och gubben varit tillsammans i 3år. 3härliga år!
Dagen började med sovmorgon, sen blev det till att skriva CV till mig och gubben. Sen for vi på arbetsförmedlingen i stan och kollade vilka som var där och rekryterade.. Det var ingen hitt direkt. Dom ville inte ha nå CV's dom ville bara ha internet ansökningar. Undrar vad fan dom var där för dårå.!!
Sen for vi på arbetsförmedlingen i Timrå och jag skrev in mig, så nu ska jag på möte på onsdag. Hoppas de blir bra. Sen så får vi se vad som händer efter mötet. Dom verka ju vara lite puckade.
Efter vi hade varit på arbetsförmedlingen for vi hem till Conny och han kopplade in sin nya stereo som kom idag, SKIT FRÄN! Sen for vi in till stan och åt tacobuffé på biteline, jättegott. Efter det så var vi in på speacsavers eller hur de stavas och kollade på glasögon åt mig, dom skulle inte kosta så mycket så det är värt att fundera på. Sen for vi till SF bio men dom hade ingen bra film som skulle gå idag så vi sket i ett. Om en stund ska vi åka o köpa filmen Men somm hatar kvinnor. Verka ju vara bra så man får väl hoppas på de. De blir bara myskväll idag. Fotografering imorn :) LÄNGTAR!
Puss hej

LOVE U BABE <3

Kommentarer

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0