söndag, söndag...

Jadu, i helgen hare hänt mycket :P. Fredagen börja med att jag skjutsade Karla till farbror doktorn på vårdcentralen sen så var ja där ett tag och theodore var med mig en stund medans hon var inne hos läkarn, hon har en sån fin liten kille. :) Sen så var ja på skolan.. Inte så kul.. Men men vidare lite snabbt då.. På kvällen var jag till Karla o parta lite, jag kände mig lite halvseg o förkyld så tog de lugnt. Var ritktigt skoj, träffade lite folk man inte sett på ett tag. Var verkligen kul.

Lördagen då.. Hm.. Vaknade kvat över 6! ! På morgonen, jaja. Låg o glodde på conny precis som om han skulle vakna av de. sen somna ja om efter 8. på kvällen var vi hos Peter och tittade på film o Sandra, Malin o Madde kom förbi en sväng.. sen for ja conny o peter ut o roade oss på kvällen o de slutade med att vi var på Big boy o dom hade den äckligaste såsen på hamburgaren som ja nånsin ätit. de var nån äcklig gurkmajonäs eller nå , BLÄ.

Sen på söndagen så sov ja till 15oo ungefär, redigerade lite bilder och tog de lugnt sen hamnade vi hos peter och det slutade med att vi for på IcaMaxi o handlade bacon, champinjoner o nått som liknade lingon grova. :P Haha Så jag ska nå bju Malin på en bacon macka i veckan..

aja nu fåre vara slut skrivit. har lite o fixa inför fotograferingarna i morgon. BYEBYE

Kommentarer
Postat av: anita

Vilket fint foto på theodore, du är verkligen duktig. Hoppas du fortsätter att utveckla din talang

2009-04-08 @ 19:27:22

Skriv en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0